Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(6)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hofmańska Ewa
(1)
Karkowska Dorota
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Leonarczyk Weronika
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McGee Rita
(1)
Podmoroff Dianna
(1)
Rennie Ann
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szewc Andrzej
(1)
Szewc Tomasz
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wacławska Patrycja
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Administracja
(1)
Oceny pracowników
(1)
Praca
(1)
Płaca
(1)
Zatrudnienie
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), -? koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, -? koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, -? najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, -? koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społeczni
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Robert Kozielski. - Wyd.3, poszerz. - Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 584 s. ; 24 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR.)
Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposobów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Zaprezentowane tu proste, a zarazem skuteczne i innowacyjne rozwiązania oraz zaskakujące czasem, niekonwencjonalne metody są niezawodnym sposobem na zbudowanie organizacji, w której ludzie kochają pracować i lubią przebywać. Pomogą ci sprawić, by twoja firma stała się takim miejscem i osiągnęła cenne korzyści, do których należą: * Odbudowane morale pracowników, poczucia sensu własnej pracy i zadowolenia z niej. * Poprawa wyników zawodowych - jakości pracy i osobistych osiągnięć. * Lepsza praca zespołowa, większe zaufanie ludzi do siebie nawzajem i do firmy. * Zwiększony poziom energii i odporności na stres u pracowników. * Poprawa równowagi między życiem zawodowym a osobistym. * Wzmożona kreatywność pracowników, entuzjazm i zaangażowanie. * Poprawa jakości obsługi klientów oraz wykonywania usług. * Zmniejszona absencja, wypalenie zawodowe i rotacja załogi. * Większa wydajność i sprawniejsza organizacja pracy. Ten ciekawy poradnik, pełen barwnych, wziętych z życia i sprawdzonych w praktyce przykładów skutecznych działań motywujących będzie cenną pomocą dla menedżerów różnych szczebli w poprawie wyników poszczególnych działów i całej firmy oraz źródłem inspiracji dla specjalistów zarządzania personelem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex.)
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. W części pierwszej publikacji przedstawiono prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania do podmiotów tej sfery. Dokonano także szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja jednostek samorządu terytorialnego, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations podmiotów sfery publicznej, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). ?? Część druga opracowania została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations urzędów, sądów i prokuratury, a także jednostek samorządu terytorialnego. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz publicznych w kontaktach z obywatelami oraz specyfi kę kontaktów z mass mediami i prowadzenia akcji informacyjnych. Omówiono również narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym. Książka adresowana jest przede wszystkim do praktyków: funkcjonariuszy publicznych i pracowników władz publicznych - administracji, sądów i prokuratury oraz osób zarządzających podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Zainteresuje też studentów wydziałów prawa i administracji oraz innych kierunków nauk społecznych - dziennikarstwa, socjologii i politologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 P (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przedmiotem opracowania jest zagadnienie konsekwencji prawnych śmierci pracownika w świetle przepisów kodeksu pracy i niektórych innych ustaw z zakresu prawa pracy. Analizie poddano z jednej strony zagadnienie następstwa prawnego w zakresie świadczeń majątkowych ze stosunku pracy po zmarłym pracowniku oraz kwestię własnych roszczeń jego następców prawnych powstających na skutek śmierci pracownika, z drugiej zaś zagadnienie obowiązków prawnych ciążących na następcach zmarłego pracownika wobec jego pracodawcy. Przedmiotem rozważań uczyniono ponadto zagadnienie procesowej realizacji roszczeń następców prawnych pracownika, a także pracodawcy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka zawiera analizę wybranych pytań dotyczących problematyki praw pacjenta zadawanych przez użytkowników serwisu "Prawo i Zdrowie", studentów kierunków medycznych, słuchaczy podyplomowych studiów z zakresu ochrony zdrowia, praktyków oraz przedstawicieli organizacji działających w zakresie ochrony praw pacjenta. Większość pytań uzupełniają dodatkowe uwagi, w których omówiono szczególnie ważne kwestie, do niektórych dodano fragment przedstawiający zagrożenia, wskazując na brak jednoznaczności interpretacyjnej przepisów, rozbieżności pomiędzy poglądami doktryny prawa a kierunkiem orzecznictwa sądowego lub stosowanej praktyki, a także ewentualne sankcje prawne grożące za naruszanie przyjętych w prawie rozwiązań. Jest to pierwsze na polskim rynku opracowanie proponujące konkretne sposoby rozwiązywania codziennych problemów pacjentów, lekarzy i innych osób związanych z ochroną zdrowia w zakresie szeroko pojętych praw pacjenta.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka "Jak dobrać bezbłędnych pracowników" adresowana jest do pracodawców, kadrowców, specjalistów zarządzania zasobami ludzkimi, a także do studentów i wykładowców prawa, zarządzania, socjologii, ekonomii i psychologii. Opracowanie jest oryginalnym przewodnikiem po minimalizowaniu ryzyka osobowego. To pierwsza książka na polskim rynku, która w przystępny sposób opisuje zagadnienie ograniczania ryzyka osobowego. Zawiera omówienie wpływu najczęściej wykorzystywanych metod rekrutacji i wstępnej selekcji pracowników na właściwy dobór kadr. Przykłady "z życia" pozwalają zrozumieć skomplikowane konstrukcje prawne nie tylko teoretykom, ale i osobom zajmującym się doborem kadr w praktyce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej